Amiről nem beszélünk – több figyelemre érdemes kiállítások Velencében / Kultusz és restitúció – lord Rothermere műtárgyai Budapesten / Ez a biennálé a városé – isztambuli beszélgetés / A Louvre már csak harmadik – fordulat a múzeumiparban / Fából kerek vaskarika – magyar fókusz a bécsi kortárs vásáron / Kincstár a Pálosok Sziklatemplomában – ikonmúzeum Budapesten
Az egykori hajóépítő műhelyben, az Arsenaléban, Velence legnagyobb parkjában, a Giardinin álló - nemzeti pavilonokban, és szerte a város patinás palotáiban több száz kiállítás várja a késő őszig nyitva álló 57. Velencei Képzőművészet Biennálé látogatóit. Fóliasátorból épült kriptában rothadó testek között sétálhatunk, belülről ázó házba kukucskálhatunk, szemétből épült monumentális szobrokat csodálhatunk, sámán sátorban pihenhetünk, menekültekkel ragaszthatunk lámpákat, vagy épp a világ minden pontára érvényes okmányt szerezhetünk az idei mustrán, melynek középpontjába ezúttal maga a művészet, a művészi alkotófolyamat áll. A magyar pavilon kiállítása az utópiák devalválódásáról szól. Várnai Gyula békegalambot ábrázoló, „Peace on Earth!” feliratú neonja áll az épület kapujában. Eredetije 1958-ben került fel Dunaújváros legmagasabb épületére.